Direktlänk till inlägg 18 juni 2008

tvkväll + glass!?

Av Mi - 18 juni 2008 17:05

Ikväll blir det tv för hela slanten! Sex and the city maraton hela kvällen för min del :) Men jag kom och tänka på en sak. Jag fick ett sådant sug efter glass nu när jag bestämde mig för att bänka mig framför tv:n hela kvällen. Varför måste man äta till allt!? Nyss kände jag att jag skulle kunna dödat för en riktigt stor skål med glass och tillbehör, sen tog jag mig till förnuft och tänkte igen. Man kan väl njuta av tv utan att trycka i sig en massa? Eller?


Dagen har iallafall varit seg. Kom aldrig iväg och solade, efter promenaden med hunden försvann all min ork och jag satt mig här och jäste.

    Åt pyttelite middag förut. Skyfflade på massa massa grönsaker så det skulle se mycket ut, och åt ungefär hälften. Så ja, blev väl en hel del egentligen om man tänker på alla grönsaker, men bättre det än nå annat.


Nä, tror det blir lite kaffe nu. Hittade inge te på affären som föll mig i smaken, så det blir väl en liten promenad till en annan affär imorgon för o se om dom har något.

Trevlig kväll!



uppdatering;

Jag har just gjort en deal med djävulen. Nästan iaf! Har lovat mig själv att unna min LITE lightglass ikväll på de villkor att jag går upp tidigt imorn och joggar!


Dumma frestelser.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mi - 13 juli 2008 09:20

Förlåt!     Vårat bredband har legat nere nu i några veckor! Inte haft tillgång till internet alls.. Ska ta och uppdatera massa sen.. nu måste jag springa iväg till jobbet. Hej! ...

Av Mi - 22 juni 2008 11:09

Äntligen hemma från allt midsommarfirande. Vad ska man säga om helgen egentligen? För mycket mat och för mycket alkohol. Hade jag räknat med nå annat? Suck..     Fast jag måste erkänna att det var rätt så trevligt ändå, även om jag senare på kvällen ...

Av Mi - 18 juni 2008 20:34

Nej fy vad illa jag mår nu! Känns som om glassen jag åt ska komma upp närsomhelst, men jag kan verkligen inte spy.. Jag har nog spy-fobi.. är jätte rädd för att spy - på tal om inget. Men usch vad det inte var värt det! Det är inte ens gott längre.  ...

Av Mi - 18 juni 2008 11:00

Eller ja, kanske inte riktigt.. haha. Men för engångsskull vaknade jag innan 12, pluspoäng till mig!     Kunde nästan inte somna alls inatt.. Låg och tänkte så förbannat mycket över allt och inget. Men tillslut runt 2 - 3 tiden lyckades jag somna.   ...

Av Mi - 18 juni 2008 00:14

Sitter här pigg som bara den ikväll också.. antar att jag har lyckats vända på dygnet. Suck.     Var jätte jätte nära på att gå ner i köket förut och göra någonting att äta! Men jag kom halvvägs och ångrade mig sen. Gick tillbaka och satt mig här. Så...

Presentation

Omröstning

Kommer du komma tillbaka och läsa min blogg fler gånger?
 Ja
 Nej
 Kanske

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards